فقط ایفون|قیمت گوشی های طرح چین|خرید گوشی طرح اصل چینی

فقط ایفون|نمایندگی اصلی فروش گوشی طرح فول کپی

فقط ایفون|قیمت گوشی های طرح چین|خرید گوشی طرح اصل چینی

فقط ایفون|نمایندگی اصلی فروش گوشی طرح فول کپی

من فقط ایفون دوست دارم و طرفدار ایفون هستم .خیلی خیلی.
امید وارم شما هم ایفون و ایفون 6 را دوست داشته باشید.
فقط ایفون|قیمت گوشی های طرح چین|خرید گوشی طرح اصل چینی|نمایندگی فروش گوشی طرح فول کپی|
جدیدترین موبایل چینی طرح اصل فول کپی

  • ۰
  • ۰
گوشی جدید 0ppo N1؛
جدیدترین گوشی چینی با قابلیت های ویژه + عکس
سلام دوستان کسایی که از گوشی های چینی بد گویی می کنند این مطلب را بخونند
برندهای چینی که بیشتر به عنوان تولیدکنندگان کالاهایی با کیفیت پایین شناخته می‌شدند در رویکردی جدید علاوه بر بالا بردن سطح کیفی محصولات خود، دست به ابتکار زده و از تکنولوژی های جدید نیز پرده‌برداری کرد.
 این گوشی با قابلیت های جذاب و سخت افزاری قدرتمند روانه بازار شد این اولین دستگاه شرکت Oppo است که با قابلیت N-Lens ارایه شده است به همراه یک صفحه نمایش بزرگ، دوربین با قابلیت چرخش، پنل لمسی پشت دستگاه و طراحی جذاب .



دوربین:

یکی از جذابیت های این گوشی دوربین  ۱۳ مگاپیکسلی بوده که  قابلیت چرخ ۲۰۶ درجه ای را دارد به این ترتیب این دوربین می‌تواند نقش دوربین جلو و عقب را ایفا کند و کاربر علاوه بر مکالمه تصویری با کیفیت، امکان عکس برداری پرتره را نیز به راحتی تجربه خواهد کرد شایان ذکر است این دوربین شش لنز فیزیکی به همراه ماژول تصویر برداری ارتقا یافته ۱/۳٫۰۶ و دیافراگم عریض f/2.0 دارد. طراحی فلش LED دوربین این دستگاه نیز به صورت خاص انجام شده است و با چرخاندن ۱۲۰ درجه ای آن در عرض ۰٫۶ ثانیه از حالت Sleep خارج می شود و آماده به کار خواهد بود دوربین N1مجهز به سنسور CMOS داخلی است همچنین یک تراشه اختصاصی که توسط فوجیتسو طراحی شده، وظیفه پردازش تصویر را برعهده دارد.این  دوربین امکان اتصال افزونه کوچک برروی لنز را نیز دارد که امکان بزرگنمایی 10 تا 15 برابر را در این تلفن میسر می‌کند.


بدنه:
قابلیت خاص دیگر N1، پنل لمسی پشت تلفن است، از نظر ظاهری به نظر می‌رسد که شما بدنه پلاستیکی را لمس می‌کنید، اما در واقعیت شما می‌توانید با کشیدن دست به سمت بالا یا پایین بین بخش‌های مختلف سیستم عامل اسکرول کنید یا در مروگر وب یا کتابی که در حال مشاهده آن هستید، به سمت بالا یا پایین حرکت کنید. پیش از Oppo، سونی نیز از قابلیتی مشابه در کنسول بازی PS Vita بهره برده بود.

صفحه نمایش:
Oppo N1 دارای یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی IPS می باشد که رزلوشن ۱۰۸۰p ( فول اچ دی ) را به شما ارایه می دهد. پردازنده این دستگاه نیز یک اسنپ دراگون ۶۰۰ چهار هسته ای شرکت کوالکام با قدرت ۱٫۷ گیگاهرتز می باشد که مسلما برای کارهای مختلف به راحتی جوابگوی شما خواهد بود. پردازنده گرافیکی نیز آدرنو ۳۲۰ می باشد.
صفحه نمایش بزرگ این اسمارت فون با یک پنل لمسی که در پشت دستگاه قرار دارد تکمیل شده است. این پنل که با نام O-Touch شناخته می شود برای تسهیل کار کردن با دستگاه در حالت یک دست است. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی روی تصاویر ضربه زده، آنها را اسکرول کرده یا بزرگنمایی را انجام دهند.

حافظه داخلی و سایر امکانات:

Oppo N1 دارای ۲ گیگابایت حافظه رم می باشد. فضای ذخیره سازی این گوشی نیز بسته به مدل آن ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی خواهد بود. همچنین از یک باتری ۳۶۱۰ میلی آمپری در آن استفاده شده است تا برای استفاده طولانی مدت عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.
از لحاظ تکنولوژی های ارتباطی باید بگوییم که این گوشی از وای فای ۸۰۲٫۱۱ac و ۳G، بلوتوث ۴٫۰، Wi-Fi Direct، Wi-Fi Disaplay، GPS و USB OTG پشتیبانی خواهد کرد. سنسورهای به کار رفته در این گوشی عبارتند از سنسور فاصله ( Distance Sensor )، سنسور نور ( Light Sensor )، G-Sensor و ۴D Gyroscope.


از شبکه های پشتیبانی شده توسط Oppo N1 نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

GSM: 850 / 900 / 1800 / 1900MHz
WCDMA: 850 / 900 / 1700 / 1900 / 2100MHz

ابعاد و وزن و رنگ:
ابعاد این اسمارت فون ۱۷۰٫۷ در ۸۲٫۶ در ۹ میلیمتر است و وزن آن نیز ۲۱۳ گرم می باشد و با رنگ سفید به بازار عرضه خواهد شد.

سیستم عامل وباتری:
N1 مجهز به سیستم عامل اندروید 4.2 به همراه رابط کاربری خاص Oppo به نام Color OS است. از دیگر مشخصات سخت افزاری N1 می‌توان به پردازنده Snapdragon 600 با چهار هسته 1.7 گیگاهرتزی، و باتری 3610 میلی آمپرساعتی اشاره کرد.
همچنین کسانی که این گوشی را خریداری کنند به همراه آن یک ریموت کنترل بلوتوثی O-Click دریافت خواهند کرد که با استفاده از آن می توانند دوربین دستگاه را کنترل کرده و با آن از فاصله ای ۵۰ متری به عکاسی بپردازند.

 قیمت در بازار :

قیمت N1 حدود 570 دلار تعیین شده و قرار است از ماه آینده روانه بازار شود.
فقط ایفون|قیمت گوشی های طرح چین|خرید گوشی طرح اصل چینی|نمایندگی فروش گوشی طرح فول کپی|

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی